středa 12. srpna 2015

Springtime Bandit

 

S laskavým svolením autorky designu Vám představujeme další krásný pletený šátek - Springtime Bandit od Kate Gagnon Osborn. Přestože jeho název odkazuje na jaro, je to kousek nositelný po celý rok a velmi variabilní co se týká použitého materiálu.
Originální šátek je pletený z příze tloušťky "Aran", ale je možné použít jakoukoliv přízi a velikost šátku pozměnit různým násobkem opakování vzoru.
Originální návod s rozkresem k vytisknutí zde, český překlad poznámek zde.


Pro vaši inspiraci varianta z 3 klubek příze Jawoll 379.
Rozkres pro tělo šátku upleten 9x, velmi těsný výsledek, VS doporučují 8x.




Návod je určený k osobní potřebě, nikoliv ke komerčnímu využití, prosíme o respektování.

  

7 komentářů:

  1. Holky, další krásný šátek. A v té modré se mi moc líbí, tu já můžu :-) Pěkné odpoledne ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Píšu si na seznam!
    Další krásný šátek do sbírky, jen budu muset počkat, až poleví teploty;))
    A modrá je dobrá!!!

    Krásné léto děvčata...

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný!!!
    Ale když já s tím pletením furt bojuju :-( Asi na to fakt nemám buňky a zůstanu věrná háčku...

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den nebo večer, šátek se mi moc líbí, stáhla jsem si návody, ale z popisu jsem "jelen". V popisu se uvádí začít s pomocnou vlnou, abych měla celkem 7 ok. To jsem udělala, podle návodu je třeba pokračovat podle nákresu SET-UP CHart, ale tam jsou v 1.řadě (nepočítám nahozená oka) 4 oka. Nebo to mám chápat, že pletu "zrcadlově" a to prostřední oko podle nákresu je střed? A prosím ještě jeden dotaz: podle fotky se středem šátku stále táhne jakoby opakování: nahodit, 1 hl., nahodit....Ale podle nákresů SET-UP Chart a BODY Chart to nevidím ---Já jsem nechápající a přitom ten šátek je tak moc nádherný....Chtěla bych to pochopit a nedaří se mi. Děkuji za případné vysvětlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, začátek se udělá podle tohoto návodu
      https://kelbournewoolens.com/tips-and-tricks/garter-tab-cast-on
      a máte na jehlici 7 ok, které pletete podle nákresu zprava doleva s tím, že poslední nakreslené oko je to středové a pak pokračujete podle nákresu zleva doprava

      Vymazat
  5. Dobrý den šátek je moc krásný a chci ho zkusit, navod jsem snad i pochopila ale co nechápu co znamená žádné oko? Děkuji moc za odpověď.

    OdpovědětVymazat