neděle 14. prosince 2014

Předvánoční


  
Děkujeme všem za včerejší setkání nad klubíčky a kávou v kavárně Atlas. Bylo to moc fajn, moc jsme si to s Vámi užily:-)

Jsme také moc rády, že se sešly šátky Metalouse v tak hojném počtu!!




Již teď vymýšlíme KAL na příští podzim a těšíme se na všechna setkání s Vámi v novém roce!
Vaše Vlněné sestry

20 komentářů:

  1. ...krásná sešlost, úžasné šátky...tiše závidím (ale přeju)...už se těším, až děti dovolí a budu si ho moct uplést...příští rok asi ještě ne, ale třeba ten další už se budu moci ke KAL přidat...
    Jarka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemné předvánoční setkání v hojném počtu (napočítala jsem snad 20 účastnic+děti). Díky všem mimobrněnským, že vážily dlouhou cestu do kavárny a Vlněným sestrám za zorganizování akce. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. jsem moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit setkání s vlněnými sestrami, setkání s novými lidmi. některé znám z blogů, které sleduju, prostě úžasné. jen mně mrzí, že v tom počtu jsem některé minula. snad příště.
    díky za parádně strávenou předvánoční sobotu

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se připravovala, že mezi vás přijdu se svým Metalousem a nakonec mi to bohužel nevyšlo. Aspoň se kochám pohledem na ty vaše a synek co mi koukl přes rameno mi tu hlásí : JÉÉ, TU PANÍ ZNÁM, TO JE PANÍ UČITELKA ZE ŠKOLKY. Tak nevím...je na fotce paní učitelka z Havlíčkovy? :) vašíčkova mamka (Kamila)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, prosím, jsem to já :o) Když tak se pak ke mně hlašte. Elena

      Vymazat
    2. je to na FB, ale pro sichr i sem: pro Elenu: www.easyknits.co.uk, Dandy, Sunspot, 100% Superwash Blueface Leicester, 4-ply/fingering weight, 100g/400m

      Vymazat
    3. Ale to já se budu hlásit moc ráda. Klidně se i připojím, až pojedete na příští setkání :) kamila

      Vymazat
  5. Krásné setkání, krásné fotky. Škoda, že to mám do Brna tak daleko. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šátky jsou krásné. Co kus to originál. I já jsem se přidala a uplétla hned dva. Jeden pro mě a druhý pro mou princezničku. Tady jsou http://barvinekafialkaa.blogspot.cz/2014/11/metalouse-tak-trochu-jinak-aneb-yarn.html
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  7. I já děkuji za příjemné odpoledne. Bylo nás hodně, a nestihla mluvit se všemi. Ale moc mne těší, že nám všem stálo za to přijít a pobýt spolu. Budu se těšit na příští setkání i příští KAL.
    Milé Vlněné sestry, jste prostě báječné <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, já se tak strašně moc těšila až jsem svoji neúčast obrečela na nemocničním lůžku... Už jsem byla propuštěna a těším se na další akci s Vámi... Ivana Zuhlová:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nás moc mrzí....věříme, že společných akcí bude ještě spousta, tak třeba ti to vyjde už na tu první 8.ledna 2015:-)

      Vymazat
  9. Děkujeme za všechny milé komentáře....doufáme v tradici předvánočních setkání - těšíme se na ročník II:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Také mám už dva hotové, jeden pro sebe druhý pro dceru :-) Oceňuji překlad a mooooc za něj díky, koupila jsem si teď Shaelyn a asi ho neupletu....Včera už jsem si vymyslela vlastní krajku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rády. Když pošlete fotky - rozšíříme naši galerii Metalousů i o ten Váš:-) Ať se dobře plete!

      Vymazat
    2. Když já na vás nemůžu najít mail :-D

      Vymazat
    3. Email: info@vlnenesestry.cz, je v kontaktech na eshopu:-)

      Vymazat
    4. Moc děkuji :-)), já měla z nákupu od vás i vizitku, ale malý vnouček mi ji někde založil :-)) Hledala jsem špatně....

      Vymazat