středa 23. září 2015

Dream Stripes!

 

Tentokrát s velkou radostí přinášíme překlad krásného a oblíbeného šátku Dream stripes od designérky Cailliau Berangere!

Dream Stripes kombinuje hru barev v části s pruhy a krásnou krajku na okraji.
Český překlad zde, originální návod s rozkresem krajky zde.

Pro Vaši inspiraci dvě varianty od Vlněných sester!

Varianta z příze Lima/Drops a příze Mille Colori 65 (2 klubka), jehlice 5,5
Tělo šátky pleteno takto:
Začátek tzv.garter tab nad 2 oky (nah 2oka, hladce 6 řad, nabrat 3 oka po straně a 2 oka po nahozené straně)  Řada 0: h 2, obr 1, umístit zn, h1, umístit zn, obr1, h2
Řada 1: h2, nah, h k značkovači, P1HP, h1, P1HL, hladce k posledním 2 ok, nah, h2
Řada 2:  h2, obrace k posledním 2 okům, h2
Krajka započatá při počtu ok 233.





Varianta z příze Baby Alpaca Silk/Drops (barva A) a příze Jawoll Magic 50 (barva B), jehlice 3,5
Tělo šátku pleteno takto:
Začátek tzv.garter tab nad 2 oky (nah 2oka, hladce 6 řad, nabrat 3 oka po straně a 2 oka po nahozené straně) - 7 ok
Začínáme plést řadu 2 návodu (umístíme značkovače kolem středového oka).
řada 2: h2, P1HL, obr k posledním 2 okům, P1HP, h2
řada 3( barva B):h2, P1HL, hladce ke značkovači, P1HP, sz, h1, sz, P1HL, hladce až k posledním 2 okům, P1HP, h2
řada 4:h2, P1HL, obrace k posledním 2 okům, P1HP, h2
Opakujeme řadu 3 a 4 barvou A, pak barvou B.
Přidáváme až do počtu 333 ok, pak v následujících 2 řadách ubereme 4 oka, krajkový vzor začínáme při počtu 329 ok.



Varianta Mille Colori Socks& Lace 53 (0,5 klubka) a Jawoll 226

Varianta Příze Noro Taiyo 68 aa Fine Tweed (3,4)



Návod je určený k osobní potřebě, nikoliv ke komerčnímu využití, prosíme o respektování.

9 komentářů:

  1. Bože, co mne to děláte?

    OdpovědětVymazat
  2. cha, cha, chi, chi, už ho mám vyzkoušený...
    si můžu odškrtnout ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky hotovo a je úžasný

    OdpovědětVymazat
  4. Krajku na tomhle šátku snesu i já. Celokrajkové šátky jsou na mě už moc... asi romantické.
    Takže díky za překlad, třeba se k němu taky někdy dopracuju :-) I.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou úžasné oba!! A návod se hodí, sice potřebuji procvičovat english, ale když nebudu vědět, mám kam kouknout, díky ;-) Někdy se vyplatí nestíhat všechno najednou a vyčkat...

    OdpovědětVymazat
  6. Je překrásný... a mám ho v merku... :)

    OdpovědětVymazat
  7. To není jen šátek, to je doslova mámení pekelné!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je úžasný, prosím, kdo už ho pletl, je možné, aby ho zvládl začátečník? Případně, který jiný by zvládl.dekuju moc Zaky

    OdpovědětVymazat