pátek 13. listopadu 2015

Ombre Cowl Hood!

 

Přinášíme Vám další z našich oblíbených návodů s českým překladem se svolením autorky - Hilary Carr - Ombre Cowl Hood

Návod je vytvořený přímo pro přízi Rowan Kidsilk Haze a dá krásně vyniknout barvám i materiálu. Pleteme ze tří klubek dvojitou nití a v průběhu střídáme barvy tak, že kombinací dvou různých odstínů vznikne pět barevných pruhů.

Český překlad zde.

Pro Vaši inspiraci:

Růžovo-šedá varianta z barev 606/600/642 a petrolejovo-šedo-fialková kombinace z barev 600/605/582.



Have fun!


12 komentářů:

  1. Katko, a dělala jsi na tom svém nakonec záševky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Zuzko, udělala jsme jeden záševek, asi 8 cm hluboký, zužuje se přes dva pruhy ..a je to ted super, nákrčník nosím moc ráda:-)

      Vymazat
  2. Jejda vy jste krásky! A nákrčníky jen se zachumlat!! A chci ty vaše sáčka:)

    OdpovědětVymazat
  3. Píšu na TO DO list :-) Teď už jen vybrat barvy...

    Šlo by místo záševku ubrat oka?

    I.

    OdpovědětVymazat
  4. Možem potvrdiť že je to úžasný kúsok, na prvé navlieknutie na krk som si ho zamilovala .... a bol hotový raz dva ...odporúčam aj ja a tie vaše farby sú skvele skombinované.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zcela neplánovaně jsem před časem dostala paár klubek podobné příze od dropsu...lámala jsem si hlavu celé léto, co já s tim udělám, protože takováhle chlupatina není zrovna můj šálek kávy...a vzpomněla jsem si ně ně až nyní...jdu na to....tohle bude chtít pevné nervy...taková tenká záležitost....

    OdpovědětVymazat