pondělí 6. listopadu 2017

Podzimní setkání u Strakatého koně 2017

  Již podruhé v penzionu u Strakatého koně a již popáté celkově jsme se sešly k víkendovému pletařském setkání - děkujeme všem! Byl to báječný čas:-)



















































8 komentářů:

  1. Ahoj holky,bylo to báječné. Ještě teď jsem v mírném víkendovém "oparu" :-) Děkuji i všem ,s kterými jsem se mohla seznámit. Je pěkné být spolu na jedné "vlně". HankaBi

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné setkání jste měly, tak trochu "závidím" :o)...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, vzdychám a vzpomínám :-) Tolikrát jsem na fotkách! Tedy poznala jsem se jen podle toho mýho trika :-) Hned bych jela zase! Lenka K.

    OdpovědětVymazat
  4. Bylo to báječné :-) Tolik milých pletařek a tolik nebezpečné příze :-D Díky moc všem!

    OdpovědětVymazat
  5. No já závidím mooooc :-)) a už se těším aspoň na pár hodin za týden :-))
    Tolik krásného pletení....ach ach :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky jste se měly. Obdivuji rozmanitost šátků, co máte , děvčata, na sobě.
    Mám radost, jak se všechny pouštíme do čím dál složitějších projektů. Katko a Helčo, díky za pletařskou osvětu :o) Ukázaly jste nám, co vše je možné s jehlicemi vykouzlit a díky vám jsme již schopny udělat i své samostatné pletařské krůčky.

    OdpovědětVymazat
  7. Co je to, prosím, za odstín 16.fotka odspodu? Děkuji.

    OdpovědětVymazat