úterý 22. března 2016

Jarní Knit Along s Vlněnými sestrami


Jaro je tu a my jsme si pro Vás připravily jarní společné pletení - Knit along s Vlněnými sestrami  - pojďte si s námi uplést jarní šátek - Reyna od Noora Laivola!
Český překlad návodu si můžete stáhnout zde.
Tento jednoduchý a efektní šátek skýtá mnoho možností a proto věříme, že zaujme řadu z vás :-).
Můžeme použít jakoukoliv přízi tloušťky "fingering"nebo "light fingering" - návod v tomto případě opravdu slouží přízi a dá krásně vyniknout všem typům....spotřeba cca 400m - jedno klubko!

Všechny upletené Reyny si můžete prohlédnout ZDE

Vlněné sestry budou plést z příze Malabrigo Mechita Piedras:



 a Jawoll Magic Dégradé 66


 Návod hodnotíme jako vhodný i pro začátečníka,
 všechny použité zkratky si můžete případně najít v našem videoslovníku  :-)

Máme pro vás tentokrát také novinku v našem KALu - šátky, které budou upletené z přízí Vlněných sester, budou zařazeny do slosování o slevový kupón v hodnotě 500 Kč na nákup v našem eshopu:-).



Fotografie nám můžete zasílat do 15.6.2016. Slosování proběhne poté a společně se vyfotíme v parku Lužánky na setkání při příležitosti Světového dne pletení ve veřejném prostoru 18.6.2016:-).

Těšíme se na společnou zábavu!

64 komentářů:

  1. Odcházím k šuplíku....vybírat přízi.... :)

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, tak že bych místo Metalouse upletla tenhle ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Olalá, jakmile dopletu rozpletené, půjdu vyhrabat nějakou přízi:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, moc pěkné logo KAL. Nové, viďte?
    Obávám se, že tento KAL vynechám. Možná někdy později.
    Ať se vám všem hezky plete, těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za ocenění, taky se nám líbí:-) Tak třeba jindy:-)

      Vymazat
  6. Nevěděla jsem, nač teď nahodit, a už je jasno! Zúčastním se jarního KALu! Díky, milé VS. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. taky ho zkusím, mám tu přízi Aracaunia cca. 400m ale je to lace, mohu ji na to použít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé! Určitě půjde Reyna uplést i z lace příze:-)

      Vymazat
  8. super vlnu mám v zásilkovně tak jí můžu rovnou zkusit. Letos druhá novinka v mém životě, šátek jsem nikdy nepletla vytištěno a huráá na to :) hezký den R.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé, už jsem si vytiskla.Materiál žádný vhodný nemám, objednám crazy zauberball, stačí mi doufám jedno klubíčko?

    OdpovědětVymazat
  10. Vytištěno,tak ještě vybrat a objednat přízi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já taky nahodím! Mám tu volný modro-zelený Crazy Zauberball, šátek v takových barvách ještě nemám. A těším se na společné pletení příští týden v Praze, jak si to hezky navzájem pochválíme :-) Dík za návod v češtině!
    Alena

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký šátek.Chtěla bych ho udělat z Jawoll Magic Dégradé.Myslíte ,že by stačilo jedno klubíčko?Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, já ho tak také pletu:-)

      Vymazat
    2. a ještě otázka,nekouše tato příze,přeci jen bude to na krku?a je tam přidaná vlna.Máte moc hezký blog,ráda sem chodím.

      Vymazat
    3. Milá Pavlo, Jawoll Magic Dégradé je 75% vlna, citlivou osobu kousat může, je to velmi individuální. Pokud chcete jít do jistoty nekousavé vlny, musím doporučit Malabrigo Sock nebo Mechita - tam je to dá se říct vyloučené, že by kousala:-) Snad vyberete k spokojenosti, děkujeme za ocvenění:-)Vlněné sestry

      Vymazat
    4. Přidávám nevyžádanou radu ohledně kousavosti Jawoll Magic Dégradé. Když se šátek před napnutím nechá pár desítek minut ve vlažné vodě se ŠAMPONEM na vlasy, tak pak nekouše a ještě více zjemní. Vyzkoušeno na mém citlivém krku. Petra

      Vymazat
    5. Děkujeme za sdílení zkušenosti:-)

      Vymazat
  13. Určitě se přidám, ale váhám nad barvou. Poradíte mi - je Malabrigo Mechita 806 Impressionist Sky případně Malabrigo Sock 474 Caribeno opravdu modré? Možná to vypadá jako nepříliš inteligentní otázka, ale šarže se asi od sebe dost liší a fotka může klamat, takže z modré na obrázku je pak šedá a z tyrkysové zelená. Gabriela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše obavy chápu, ale i vnímání barev u každého člověka je dá se potom říct individuální a těžko popsatelné, když to berete takto do detailu. Caribeno je plné odstínů modré (světlé i tmavé) s možnými přechody do jemno tyrkysovo - modré - vše je na fotce na mém monitoru vidět. Impressionist sky nemám doma, ale dle fotky a paměti je prostě modré:-), šedá ani zelená rozhodně ne. Fotky jsou k aktuální šarži, kterou prodáváme. Nevím, zda jsme Vám pomohla:-)

      Vymazat
    2. Díky, pomohla. Vnímání barev je opravdu velmi individuální, vidím to v diskuzích s manželem. G.

      Vymazat
    3. Jo, muži a barvy, to je ještě jiná kapitola:-))

      Vymazat
  14. Já se taky hlásím a s radostí se přidám :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Šátek je opravdu moc pěkný,tak ho také zkusím.Když píšete že je vhodný i pro začátečníky.A to já opravdu jsem :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akvělé, kdybyste si s čímkoliv nevěděla rady, rády poradíme.-)

      Vymazat
  16. Juj, dievčatá rada sa pridám, ešte vybrať farbu a priadzu... :-) Teším sa!

    OdpovědětVymazat
  17. Milé sestry, už mám nahozeno a počítadlo ukazuje 58 řadu ��
    Eva Remešová

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se přidám, i když stále váhám nad barvou...
    Hanka nicandra

    OdpovědětVymazat
  19. 115. řada. Ukázalo se, že malabrigo a knitpro výměnné dřevěné jehlice představují značně závislostní kombinaci pro pletení. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty valíš! a ano, je to tak my se všem strašně omlouváme :-DD

      Vymazat
    2. :-D :-D Petra

      Vymazat
  20. Ano ano, ... závislosť, včera sa ma manžel pýtal akurát prečo sa nesťažujem na bolesť rúk, lebo to bol hlavný dôvod prečo som dlhú dobu neplietla, cca 5 rokov dozadu. Pretože pletenie s ihlicami na kruhových lankách je balada, ktorá ma meskutočne ukľudňuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé!! Mě ruce také dřív bolely a ted už ne:-) At s eplete i nadále krásně!

      Vymazat
  21. Už jsem se těšila. Hlásím se a těším se, až si s ním vyhraju. Protože anglické návody jsou pro mě stejně srozumitelné, jako by je psali čínsky, tak se s radostí vrhám na každý český hezký překlad a tímto děkuji.
    Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme rády, že české překlady pomáhají, bezva!

      Vymazat
  22. Zdravím, taky jsem neodolala, jdu na čtvrtou mřížku. Objevila jsem zbytek malabrigo mechito, kombinuju s jinou přízí a výsledek se mně zatím moc líbí, díky za návod. Do Brna se budu snažit dorazit:)
    Renáta

    OdpovědětVymazat
  23. O víkendu dopleteno, ještě blokování a uplést čepici. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  24. Tak jsem se také pustila do pletení šátku a musím říct, že se plete skvěle. Našla jsem přízi, kterou jsem objednávala už někdy dříve - LANG JAWOLL MAGIC. Těším se, jak bude vypadat, až bude hotovo. Krásnou neděli. Hana

    OdpovědětVymazat
  25. Včera jsem nahodila na Reynu... Potřebovala jsem začít něco odpočinkové, co se plete rychle a u čeho se dá povídat. Zvolila jsem dobře. Jsem nadšená tabulkou - pomůckou na počítání řad. S ní do jde jak po másle.
    P.S. Pletu z modrostrakaté Jawoll Magic 234, na jehlicích 3,75. Předepsané jehlice 3,5 jsou obsazeny jednou zvlášť nezáživnou šálou...

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den, prosím, můžete mi doporučit vhodný materiál na tento šátek pro silného alergika? Děkuji, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den!Jistě by šla použít příze Rosy Green Wool, která je vhodná i pro atopiky. http://www.vlnenesestry.cz/ROSY-GREEN-WOOL-c67_0_1.htm

      Vymazat
    2. Děkuji za rychlou odpověď. Bylo by to pro neteř a jí právě zaujal nejen šátek samotný ale i ta barevnost ve vašich provedení, bylo by něco pro ni vhodného nebo jen ty jednobarevné Rosy Green Wool? Děkuji, Šárka

      Vymazat
    3. Pokud s ejendá o silného alergika - na vlnu?předpokládáme, tak můžeme doporučit RGW nebo velmi jemné je také Malabrigo - Sock nebo Mechita. Samovzrujíc příze v naší nabídce jsou z vlny a některé lidi citlivé na vlnu trochu koušou. Píšete, že je alergik, takže proto doporučujeme RGW nebo Malabrigo:)

      Vymazat
  27. Dobrý den, chápu dobře, že je pletená klasicky od špičky? Dekuji.

    OdpovědětVymazat
  28. Tak jsem prostudovala i fotky, takže není. Je to od horního okraje.

    OdpovědětVymazat
  29. Nedaří se mi najít česká návod ke stažení.

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý podvečer, milé vlněnky, nějak se nemůžu dopátrat návodu ke stažení, poradíte, prosím pěkně? M.J.

    OdpovědětVymazat