čtvrtek 20. října 2016

Daenerys!




S velkou radostí představujeme náš první autorský návod - návleky Daenerys!
Odkud se vzal název? Motiv copánku na hřbetě návleků nám připomíná dračí hřbet 
a Daenerys je královnou draků.

Návleky jsou navrženy pro přízi Malabrigo Arroyo (50g).

Návod si můžete stáhnout zde, stránky návodu na Ravelry jsou tu:-)
Při příležitosti publikování návodu jsme připravily v našeme eshopu kity - 50g příze Arroyo spolu z výtiskem návodu.



Těšíme se na Vaše varianty  a přejeme krásné podzimní tvoření!





14 komentářů:

  1. Hezké! Měla jsem si vzít víc Arroyo:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, jste jedničky!!! Krásný návod! Určitě budu plést, zítra očekávám, že PPL přiveze balíček od Vás, těším se. Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme rády, že se vám návod líbí:-) Těšíme se na Vaši verzi:-)

      Vymazat
  3. Tak jsem zase objednala :-)) Já to z toho Brna, ani neuvezu :-)) Krásné jsou udělám je mamce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je přesně to, co teď potřebuji, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají fakt dobře! já dělám ze svých barvených a hodně barevných jen obyč hladký žerzej, tyhle mají i přidanou hodnotu ve vzoru a trefný název k tomu.

    OdpovědětVymazat
  6. Jajajamil:
    krásné, už jsem jich napletla hodně, ale v tomto vzoru doposud ne.tak dík za nový vzorek.

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím, kit na toto už nemáte?

    OdpovědětVymazat
  8. Poprvé jsem se pokusila plést návleky a už jsem je upletla dvoje a moc mě baví.
    Děkuji
    .

    OdpovědětVymazat